2012 m. birželio 3 d., sekmadienis

Vasaros trečioji

Jau nebe aštoniolikta,o trečia.Birželio trečia.Turbūt mažai kas per tuos negerus orus susimąstėt,kad va,jau vasara.O aš kad ji jau atėjo susivokiau tik vakar,kai žiūrėjau į vakaro saulės apšviestą lauką,ir dar susimasčiau ,kad pabėgo rūpesčiai apie mokyklą.Mano manymu vat tada ir ateina vasara,nesvarbu šalta,ar karšta.
Pastaruoju metu mane valdo melancholiška nuotaika,prasidėjo man vėl snobo naktys,ir pamėgau veiksmo filmus,dabar mane veža tokie.Dar,kadangi birželio pirma kaip ir vaikų šventė,tai mama tradiciškai padovanojo knygą,-Džeinė Eir.Mane veža seni filmai,o dar labiau seni lietuviški filmai,kaip ir senos knygos,kurios pasakoja apie senus laikus.. gavosi didelis žodžių kratinys,kuris pasakoja tik apie mane.

Šiek tiek švežienos kas neskaitėt-kaip man tirpsta širdis,kai skaitau,kad Vilnius vis labiau vakarėja,ir siūlo daug naujovių





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą