2012 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

if i have

Mano visos vasaros knygos paskutinis puslapis buvo užverstas šiandien.Šiek tiek juokinga,kad perskaičiau tik vieną knygą,(na dar vieną trumpą romaną perskaičiau kol važinėjaus vilniaus trūlikais,ir kol jų laukiau..) ir tikrai paliko didelį įspūdį,beveik 600 puslapių romanas "Džeinė Eir" leido įsigilinti į 19a. gyvenimą.Mane visada žavėjo senos knygos,jose daugiau jausmų,ne vien bukos,šiuolaikiškos, vartotojiškos mintys ir kriminalai.Buvo įdomu sužinoti kaip žmonės gyveno tai laikais,kai religija buvo vienintelis tiesos kelias,paklusnumas ir santūrumas pagrindinis moterų ginklas,ir vyriškas išsilavinimas,valdžia.Daugiau nei prieš šimtą penkiasdešimt metų parašytame romane buvo išties įdomios išsilavinusių žmonių mintys,lyg filosofinės eilės iš biblijos.
Dabar savo eilės laukia filmas,įdomu ar viskas atrodys taip,kaip aš įsivaizdavau skaitydama,ir ar tikrai bus taip įdomu žiūrėti,kaip skaitant.O turbūt sekantis knyga bus "Šimtas metų vienatvės",dėdė davė tą knygą,visa labai sena,su pageltusiais lapais,bet sakė,kad čia pats geriausias rašytojas Gabrielius Garsija Markesas,ir pati geriausia knyga,su labai gilia prasme,ir jeigu ją aš suprasiu,prižadėjo man ranką pabučiuot :D na,tikrai bus įdomu.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą