2012 m. rugsėjo 3 d., pirmadienis

Ar gali būti geriau

Galima manyti,kad mano auksinė žuvelė atnešė tokius gerus metus,ir nuostabią vasarą!Viską apsvarsčius ir pasvėrus..

 Visa vasara maždaug prasidėjo nuo klasės žygio į kintus



Toliau pratęsimas vyko oficialią mokslo metų baigimo dieną


Saulaukiau ir ilgai lauktos dainų šventės,su tikrai nepamirštamais įspūdžiais

čia rusiškam traukinį pakeliui į vilnių,snūdau posmelį antram aukšte



Atostogavom ir taip sau su Rugile vilniui

Tigery,kiek nueisi tiek rasi dar vis kažko naujo.Taip pat vėliau turėjome bėdų su apsauginiu..fotkintis tai ten negalėjom

nepamirštamos kelionės į antavilius.. tiek praitais metais tiek šiais!

džekis


saulės pusryčiai

taip ir žinojau,kad kažkur aš turiu jį rast

irrrr kaip pridera vilniaus svečiui.nusifotkinau prie katedros

ir galų gale,paskutinį vakarą pakėlėm,ir sudaužėm! žodžiu užskaitėm


Irr viskas nesibaigė tiesiog taip..

kelias dienas pasivarčiau nidoi..


irr skubėjom į red hotų koncertą


atšokus savo kalėdų dovaną jau nekantravom važiuot į festą "Galapagai-roko naktys"


Čia mūsų chata kur darbavomės,pusryčiavom,priėmėm svečius ir  taip,tai buvo ta vieta,iš kurios galėjai nešti viską ! :D

keli mano darbai



pasiilgsiu aš tokių rytų,kuriuos pažadina arba kaimynai,arba karštis  arba šeip troškulys..

Po to visai neatsitiktinai pakliuvau į "Karklė-live music beach"

Čia mūsų darbovietė,arba tiesiog "visi rinkosi kas norėjo"




ir vasarą užbaigiau su draugėmis,džiaugėmės pagaliau susirinkusios visos..kas vasarą išskirsto,rudenį vistiek surinks!



Rudens atidarymas.kas liūdi.kas džiaugias,bet man gerai.. visas mintis blaško kelionė su mokyklą į vokietiją rugsėjo 20d. bus tikrai įdomu pagyventi kitoje šeimoje,tačiau turiu didelį pliusą ant kaktos,nes vokietė kuri mane priims,jau svečiavosi pernai pas mane..



O ką apibendrinant?galiu pasakyti,kad dabar prasidėjo pats nerealiausias laikas,ir turbūt lauksiu kitos vasaros,kuri viliuosi bus tikrai neprastesnė nei ši.. negaliu niekuo skūstis,gyvenu ir nieko netrūksta! :)

2 komentarai: